[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Café / Stel jezelf voor
eelcokamps
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 Sep 2016, 11:24
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Stel jezelf voor

12 Sep 2016, 12:16

Hallo allen,

Ik ben Eelco. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met het vliegen van RC helicopters. Een half jaar geleden heb ik mijn eerste serieuze quadcopter gekocht. Deze vlieg ik meestal in de omgeving van Helvoirt (regio Den Bosch). Ik zou mezelf als een gevorderde piloot bestempelen. Nu heb ik mijn eerste (beginner) race-quad gekocht. Als het gaat om FPV-racen ben ik nog een beginner.

Ik hoop hier een paar mensen te ontmoeten met wie ik zou kunnen oefenen met het drone-racen ergens in Brabant.

Ik houd van het vliegen. Het maakt me niet veel uit of ik op de GPS vlieg en video's maak, of dat ik op hoge snelheid over de grond scheer. Een gimbal-quad staat nog op mijn verlanglijstje en ik hoop volgend jaar mijn eerste FPV-quad zelf te gaan bouwen. De filmpjes van racers in het bos of rond een parkour word ik helemaal enthousiast van! Maar de beelden die sommigen maken met hun gimbal-guads doen daar niet aan onder.

Ik hoor graag of er mensen zijn die mij willen helpen van FPV-beginner naar FPV-gevorderde!

Groet, Eelco.

royieeee
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 Okt 2016, 16:27
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Stel jezelf voor

20 Okt 2016, 16:31

Hoi!

Ik ben Roy, ik ben 13 jaar oud en ik ben nieuw op dit Forum.

Ik heb wat Aldi/Action drone's gehad, maar wil nu voor het wat professionelere gaan.

Groetjes Roy

biejie
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 Nov 2016, 11:46
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Stel jezelf voor

09 Nov 2016, 10:20

Beste allemaal,

Mijn naam is BJ en ik kom uit het hoge noorden. Momenteel ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar UAV's.
Het onderzoek richt zich op het in kaart brengen van de mogelijkheden om een UAV op een ongewenste / criminele wijze te gebruiken. Eigenlijk alle manieren waarop het gebruik van een UAV de politie in de weg zit. Wie kan je deze vraag beter stellen dan een groep dronefans. Ik hoop dat ik hier een apart topic voor kan aanmaken en zou jullie willen vragen daar naar harte list te brainstormen over de mogelijkheden en verwachtingen voor de toekomst.

Ben benieuwd wat het oplevert.

Met vriendelijke groet,

BJ
Laatst gewijzigd door biejie op 14 Mar 2017, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

mkuller5
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 Dec 2016, 16:07
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Stel jezelf voor

03 Dec 2016, 16:40

Hallo allemaal
omdat ik mij wil verdiepen in het video-opnames maken met een drone heb ik mij hier aangemeld en hoop dan ook veel op te steken.
Martin

noellec
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 Jan 2017, 14:56
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Stel jezelf voor

30 Jan 2017, 15:05

Hi iedereen!

Ik ben Noëlle en ik werk voor Accent jobs. Nu ben ik op zoek naar iemand die affiniteit heeft met drones en waar kan dat beter dan op dit forum! ;)Voor een opdrachtgever van ons ben ik op zoek naar een licht technisch medewerker. Als jij uit de omgeving van Almere komt, kan solderen en uiteraard interesse hebt in een baan! Neem dan snel contact op :D

Bellen kan naar 036-8200592 of mailen naar noelle.chang@accentjobs.nl

Groetjes!

adkup46
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 Apr 2017, 08:01
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Geen

09 Apr 2017, 08:26

Halo stel me bij deze even voor mijn naam is ad woon in maarssen voor de rest is het niet belangrijk

dokkie2
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 Aug 2017, 09:23
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Stel jezelf voor

19 Aug 2017, 09:45

Hoi! Ik ben Patrick en kom uit Laren (nh)
Ik vlieg de drone al een tijdje voor een paar opdrachten, maar de laatste tijd vlieg ik er meer mee als hobby, en probeer wat leuke youtube filmpjes ermee te maken!
https://www.youtube.com/channel/UC-Wd8P ... tcM2DpmlzA

esey
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 Jan 2019, 14:24
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Stel jezelf voor

17 Jan 2019, 15:22

Hallo allemaal!

Ik ben Lesley uit Amsterdam en ben sinds kerst eigenaar van een Mavic 2 Pro. Ik heb deze gekocht - eigenlijk van Santa gekregen ;) vanwege de geweldige camera, als aanvulling op mijn foto- en videografie hobby maar ben er al achter dat het vliegen zelf ook erg leuk is.

Ben hier om meer kennis op te doen over drones in het algemeen, de M2Pro specifiek, en om zelf mijn ervaring te delen.

Ik voorzie dat ik nog voor de zomer een tweede drone aanschad, dan meer een fun drone en misschien zelfs wel zelfbouw.

droneview4k
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 Mar 2019, 22:45
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Stel jezelf voor

30 Mar 2019, 23:12

Hallo allemaal!

Hier newbie uit limburg.

Mijn dronenaam is “droneview4k” ik heb een mooie parrot anafi overgenomen van een mede-droner en al lekker fanatiek aan het oefenen geweest.

Erg leuk om te doen en al wat mooie beelden op weten te nemen. Erg verslavend hoor haha.

Op youtube kun je me vinden als je zoekt op; droneview4k
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... qo5V24A5X3

Al wat leuke shots uit de omgeving online gezet.

Subscribe vooral als je het leuk vindt want zullen nog een hoop nieuwe videos geupload worden.

Mocht iemand nog tips of commentaar op mijn video hebben laat het vooral weten hoor graag mocht er iets verbeterd kunnen worden.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Café”

[message]

Close