[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Gezocht / Beginner heeft hulp nodig
troy2903
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 Feb 2017, 15:28
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Beginner heeft hulp nodig

12 Feb 2017, 15:49

Hallo allemaal ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen wegwijs te worden met m'n drone. Ik heb een beetje te veel geld ertegenaan gegooid want ik snap niet goed alle functies op de controller. Nu is mijn vraag of iemand zin en tijd heeft mij het een en ander uit te leggen en te helpen. Ik ben bereid om je er een vergoeding voor te geven eventueel.

arnold
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 14:52
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Beginner heeft hulp nodig

27 Feb 2017, 11:27

Wat voor drone heb je?

richanajaspers
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 Sep 2017, 18:37
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Beginner heeft hulp nodig

09 Sep 2017, 18:58

hoi

als ik je een tip mag geven zo heb ik ook veel geleerd is op youtube filmpjes kijken daar staat vaak alles uitgelegd

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Gezocht”

[message]

Close