[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Overige merken / GoPro Hero 5 onder een 3D Robotics Solo
droneyjoey
Berichten: 0
Lid geworden op: 07 Okt 2016, 11:37
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

GoPro Hero 5 onder een 3D Robotics Solo

07 Okt 2016, 13:05

Hallo allemaal,

Ik heb een 3D Robotics Solo drone en gebruik hierbij de GoPro Hero 3. Omdat ik nu toch wat mooiere opnames wil maken en de GoPro Hero5 onlangs is uitgekomen, denk ik erover om deze te kopen.

Mijn vraag is echter: past een GoPro Hero5 onder een 3D Robotics Solo drone?

Ik hoor graag of jullie dat weten.

Groeten Joey

dronearie
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 Aug 2016, 15:54
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: GoPro Hero 5 onder een 3D Robotics Solo

11 Okt 2016, 12:16

Hoi Joey,

Op de site staat dat de gimbal voor de 3DR Solo drone geschikt is voor GoPro Hero2+ Black en HERO 4.
Nu vraag ik me ook af, is dat omdat alleen die passen, of omdat ze de site nog niet hebben bijgewerkt sinds de GoPro Hero 5 uit is.

Misschien even contact opnemen met 3D Robotics.

Groetjes,

Arie

bramtakema
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 Feb 2017, 21:41
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: GoPro Hero 5 onder een 3D Robotics Solo

15 Feb 2017, 21:45

Volgens mij is het gewoon mogelijk om je GoPro daar bij te gebruiken dat las ik laatst bijvoorbeeld op deze website!
https://dronekopen.org/drone-gopro/

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Overige merken”

[message]

Close