[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Drone phantom 3 draait tijdens vliegen
roberthoogendoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 Dec 2016, 20:00
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Drone phantom 3 draait tijdens vliegen

24 Dec 2016, 20:12

Goedenavond, ik heb laatst een phantom 3 drone gekocht en compleet geïnstalleerd met hulp van YouTube filmpjes etc. Nu heb ik 1 probleem en dat is dat mijn drone rondjes blijft draaien tijdens het vliegen. het is dat niet alles begint bij 0% als ik niks doe maar dat de linker joystick op 51% blijft staan terwijl ik er niet aan zit.

Als ik de joystick helemaal naar rechts duw staat alles pas op 0%.

Kunnen jullie mij hiermee helpen want ik kom er niet meer uit?
Heb zelf gewoon een voorgevoel dat mijn controller van binnen niet helemaal goed is.

Hoop dat jullie snappen wat ik hier probeer uit te leggen.
Alvast bedankt, gr Robert

Gebruikersavatar
janwillem
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 Mar 2016, 21:43
Locatie: Slagharen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Drone phantom 3 draait tijdens vliegen

25 Dec 2016, 12:22

In de DJI GO app kun je je joysticks ook calibreren. Heb je dat al eens geprobeerd?

roberthoogendoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 Dec 2016, 20:00
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Drone phantom 3 draait tijdens vliegen

25 Dec 2016, 14:31

Wanneer ik mijn afstandsbediening aanzet begint hij ook te piepen en om het piepen uit te zetten moet ik mijn linker joystick ook 1x naar rechts doen om de piep uit te krijgen. Dat klopt toch ook niet

jochem1
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 Dec 2016, 12:14
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Drone phantom 3 draait tijdens vliegen

08 Jan 2017, 17:23

Heb je nog steeds last van een afwijking? Dan kun je eens kijken of je trimmers (de kleine horizontale en verticale knopjes op je afstandbediening) niet verkeerd staan ingesteld. Vaak kun je op je schermpje zien of deze naar boven/onder of link/rechts staan ingesteld. Normaal gesproken horen deze in het midden te staan. Mocht dit niet het geval zijn, zet ze eens in het midden en probeer nog een keer te vliegen.

Heb je geen schermpje op je afstandsbediening, kun je eens proberen net zo vaak naar boven/onder of link/rechts te klikken totdat je een lange piep hoort. Dan staat je trimmer in het midden.


bronnen:
droneman.nl

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close