hallo. ik heb sinds kort een gebruikte phantom3 standaard.
ik ben nu een paar keer wezen vliegen en het hoogst wat ik heb kunnen bereiken was 45 mtr.
vandaag was ik in het open veld om geen last tehebben van allerlei storingen en kom ik niet verder dan een meter of 25....
heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
mvg Dick
-
- Lid geworden op: 31 Aug 2016, 10:38 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Lid geworden op: 11 Apr 2016, 20:42 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: signaal kwijt phantom3 standaard
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn Phantom 3 standard.
Bij mij was de wifi van de controller kapot.
Neem maar eens contact op met Droneland, die weten daar wel een oplossing voor.
gr,
Marcel
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn Phantom 3 standard.
Bij mij was de wifi van de controller kapot.
Neem maar eens contact op met Droneland, die weten daar wel een oplossing voor.
gr,
Marcel
-
- Lid geworden op: 08 Sep 2016, 23:01 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Downgrade naar firmware 1.5 dan is je probleem opgelost je zit zeker nu op 1.6
-
- Lid geworden op: 26 Okt 2016, 12:33 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hoe kan ik downgraden. Ik vind het verdomd irritant elke keer signaal weg is. HELPPP
-
- Lid geworden op: 11 Nov 2016, 14:28 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ik heb het zelfde probleem, is het downgraden van software mogelijk?
waarom hebben ze dit aan gepast??
waarom hebben ze dit aan gepast??
-
- Lid geworden op: 05 Okt 2016, 11:41 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Heeft iemand al een oplossing voor het probleem gevonden?
Groeten,
Yoeri
Groeten,
Yoeri
- janwillem
- Locatie: Slagharen [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ik heb sinds vorige week een update naar 1.7 getest en de hinderlijke wegvallende videoverbinding is bij mij in ieder geval verdwenen. Vliegt weer als een zonnetje