[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Kan iemand mij iets meer vertellen over zijn ervaring met een Phantom 4??
eriksp
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 Okt 2016, 10:58
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Kan iemand mij iets meer vertellen over zijn ervaring met een Phantom 4??

11 Okt 2016, 12:33

Hallo allemaal,

Ik heb een Parrot AR.Drone 2.0 Power Edition, maar wil nu eigenlijk een andere gaan kopen.
Ik denk er zelf aan om gewoon weer een Parrot te kopen, maar heb toch interesse of iemand mij wat
meer kan vertellen over zijn ervaring met een DJI Phantom. Ik kreeg namelijk net via het forum te horen dat
de DJI Phantom 4 ook een goede keuze zou kunnen zijn.

Hopelijk kan iemand hier mij helpen met mijn keuze!

Groeten Erik

leo07
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 Okt 2016, 01:50
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Kan iemand mij iets meer vertellen over zijn ervaring met een Phantom 4??

12 Okt 2016, 01:53

als je mij vraagt is de Phantom 4 de beste keuze als drone voor consumenten en (semi-)professioneel gebruik. ik heb mijn P4 al meer dan een half jaar en erg blij met het apparaat! Echt een aanrader!

mariushagedoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 Jun 2016, 09:45
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Kan iemand mij iets meer vertellen over zijn ervaring met een Phantom 4??

14 Okt 2016, 11:36

Kijk ook eens naar de DJI MAVIC PRO.

Ik zelf ben zeer geïnterresseerd in de MAVIC, hij doet niet onder voor de Phantom 4.
Hij kan alles wat de Phantom en heeft nog nieuwe functies en . . . . .

hij is heel compact en daardoor makkelijk mee te nemen.

Succes met je keuze

yoeriphantom
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 Okt 2016, 11:41
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Kan iemand mij iets meer vertellen over zijn ervaring met een Phantom 4??

18 Okt 2016, 12:17

Ik zou persoonlijk ook een Phantom 4 kopen, maar die Mavic is ook erg cool.
De Phantom 4 is in mijn ogen namelijk gemakkelijker om opnames te maken, maar de Mavic heeft echter een racefunctie volgens mij.
Het ligt er maar net aan wat je er mee wil doen.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close