[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Café / Je eerste drone
jieler
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 Sep 2016, 10:37
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Je eerste drone

12 Sep 2016, 10:53

Hallo allemaal ik ben pas begonnen met drone vliegen, nou ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar jullie eerste drone ervaringen. Wat was je eerste drone? En hoe verliep het de eerste keren met het vliegen ervan?

jieler
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 Sep 2016, 10:37
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Je eerste drone

12 Sep 2016, 17:00

Ik zal zelf wel het voorbeeld even geven. Ik wil graag leren vliegen voordat ik een duurdere drone neem, dus ik heb een mini drone gekocht. Een cheerson cx10 zo kan ik leren vliegen en kijken of ik het toch wel leuk vind. Ik heb alles al geraakt met vliegen, muren, plafons en hij heeft zelfs buiten al in de dakgoot gelegen ik heb deze met een ladder van de buurman eruit moeten halen. Maar het geeft niet bij een drone van 25,€
Ik ben blij dat ik eerst een goedkopere heb gekozen om het te leren.
Mvg Erik

dronefreek
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 14:45
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Je eerste drone

05 Okt 2016, 13:37

Ik begon met een Hubsan drone. Ik kreeg deze voor mijn verjaardag en wist dat al van te voren. Ik heb voorafgaand eerst via een simulator app op mijn telefoon gevlogen. Zo wist ik toen ik de drone kreeg al een beetje hoe het werkte. Het vliegen ging mij al snel goed af en had hem aardig onder de knie.

Ik kwam er ook al snel achter dat één accu niet genoeg was. Het wachten leek wel dagen te duren. Uiteindelijk wat extra accu's besteld en ook buiten gaan vliegen. Op grote hoogte wel veel last van de wind, maar zeker een leuke ervaring!

Nu vlieg ik met een DJI Phantom 3 Standard. Dit is wel een heel ander level en vraag veel minder van je vliegkunsten. Toch ben ik blij dat ik ben begonnen met de Hubsan zodat ik wel echt kan vliegen.

lhoornweg
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 Okt 2016, 14:33
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Je eerste drone

07 Okt 2016, 14:53

Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een Parrot Bebop 2.
prachtig apparaat, wel aan de prijs, maar hij is het tot nu toe zeker waard!

hiervoor had ik ervaring met 2 drones, een Phantom 4 en een "goedkoop" stuntdroontje. er was duidelijk een verschil te merken, dit gaf direct de doorslaggevende factor om een drone te kopen met leuke camera en een goed stabilisatie/hovering systeem. de kwaliteit is niet vergelijkbaar met de Phantom 4, maar kost dan ook maar de helft.

zoals hierboven beschreven is 1 accu al snel te weinig, 25 minute vliegen is zo om. en als je lekker bezig bent stelt het teleur. nu kan ik ruim 45 minuten vliegen wat al een stuk leuker is.

leo07
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 Okt 2016, 01:50
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Je eerste drone

12 Okt 2016, 01:56

AR Drone 2.0 >> P2 Vision+ >> P3 Pro >> P4 :D

tom
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 Okt 2016, 02:04
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Je eerste drone

21 Okt 2016, 02:08

Phantom 3 gehad, nu een P4 maar die Mavic Pro zou ik graag aan mijn vloot willen toevoegen :lol:

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Café”

[message]

Close