[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Gezocht / Een drone voor mijn zoontje
dozo
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 Sep 2016, 13:57
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Een drone voor mijn zoontje

12 Sep 2016, 14:04

Hallo,

mijn zoontje van zeven wil graag een drone alleen zijn papa heeft er geen verstand van.

wie kan mij wat meer vertellen en misschien vertellen wat ik er voor aan moet schaffen.

groeten michel

jieler
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 Sep 2016, 10:37
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: een leek!

12 Sep 2016, 16:52

Ikzelf ben ook een beginner, maar ik zou gewoon een mini drone nemen als ik jou was. Voor 25,€ heb je wel een leuke mini drone. Dan is het niet zo heel erg mocht hij kwijt vliegen of kapot gaan.

flyingdutchfenix2
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 Jun 2016, 07:26
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: een leek!

14 Sep 2016, 16:17

Hi Michel, wat zijn de vaardigheden van een gast van 7 jaar? Is zijn fijne motoriek goed ontwikkeld. Laat dat ook meetellen in de keuze voor zo'n gastje.

Ik heb voor mijn zoon een multi rotor gekocht. Het is een vliegende bij welke om hoog, om laag en naar links en rechts gestuurd kan worden. Verder heeft deze een constante voorwaartse snelheid.

De afstemming van de coordinatie is in het begin al moeilijk genoeg voor hem. Al leren ze natuurlijk razend snel!

De bij heeft bij ons elk stukje plafon of muur geraakt en vliegt nog altijd! Vliegtijd per keer is 5 tot 6 minuten. Net lang genoeg voor de concentratie boog ;-)

Succes

peter1979
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 Okt 2016, 18:26
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: een leek!

01 Okt 2016, 19:13

Ik kan de Gear2Play (speelgoed)drones aanraden. Deze drones zijn gemaakt voor jonge volwassenen (lees: oudere kinderen) en hebben een Nederlandstalig handleiding. Ook zijn er accessoires te krijgen van het merk.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Gezocht”

[message]

Close