[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Beginners / Race drone voor beginner
rubberkemperman
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 Mei 2016, 12:06
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Race drone voor beginner

08 Mei 2016, 12:47

Hallo mijn naam is Ruben

ik heb ongeveer 1,5 maand geleden een goedkope drone (WLtoys v686k) gekocht om te ervaren of vliegen iets voor mij is. Dat is intussen gebleken. In deze tijd heb ik mijn drone aardig onder controle gekregen, maar ik vind het lastig inschatten of ik intussen al goed genoeg ben voor een race drone. Deze kosten nogal wat. Ik wil ook graag leren vliegen met een Goggle.
ik ben de Walkera F210 FPV Racer tegen gekomen en deze lijkt mij dus wel wat of de Walkera Furious 320 racedrone.
Is het slim om deze nu al aan te schaffen of zit er nog een gangbaarder modelletje tussen? En hoe kan ik indiceren of mijn skills voldoende zijn. Uberhoubt tips zijn welkom en als een mentor zich aanbied, helemaal mooi.

thanks

wouterv
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 Aug 2016, 19:03
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Race drone voor beginner

04 Aug 2016, 19:15

ik vroeg me af of je inmiddels al wat gevonden hebt?
Ik heb op dit moment het zelfde dilemma. Heb al wel wat rond zitten kijken en geïnformeerd maar vraag me af
wat er nu geschikt is als volgende stap.

hendrikbene
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 Aug 2016, 10:49
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Race drone voor beginner

30 Aug 2016, 11:00

Ik heb een Hubsan x4 plus gekocht om te oeffenen. Ben nog steeds aan het oefenen.... :) veder kijk ik ook op internet (hobbyking) voor een zelf bouw fpv racer.

ik overweeg nu:
- emax nighthawk 250
- diatone tyrant 180

zijn er nog andere waar ik aan kan denken?
RTF of ARF?
welke transmitter
welke reciever
goede FPV oplossing? google, fatshark

ik kom er ook achter dan buget al snel over de 500 gaat...:( best veel als beginner )

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Beginners”

[message]

Close