[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / dji-mavic-2-pro
guuskamps1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 Sep 2019, 21:42
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

dji-mavic-2-pro

21 Sep 2019, 21:48

Wil zelf een dji-mavic-2-pro aanschaffen. Maar ik heb nog geen ervaring met het vliegen. Is er iemand in de omgeving van Zutphen die mij op weg kan helpen. Zou het nl fijn vinden om een paar uur met iemand mee te lopen die ervaren is. Guus

wwoef
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 Sep 2019, 12:27
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: dji-mavic-2-pro

27 Sep 2019, 13:01

De Mavic 2 Pro en Zoom zijn super gemakkelijk om mee te vliegen! Accu en controller opladen, smartphone aansluiten en vliegen maar!
Start met de achterkant naar je toe, dan is de rechterjoystick heel intuitief, pas later gaan draaien.
Als je geavanceerde functies gaat uitproberen waarbij je een persoon o.i.d. volgt of er omheen vliegt, dan is een moderne telefoon wenselijk. En lijkt er iets mis te gaan dan druk je op de rode knop en de vlieger hangt meteen weer stil in de lucht.
Verder zijn er talloze instructies op YouTube te vinden.
Succes!

adjederoos
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 Okt 2019, 21:43
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: dji-mavic-2-pro

07 Okt 2019, 20:39

Afgelopen weekend de DJI mavic 2 pro gekocht.
Daar het zondag regende nog niet kunnen vliegen met de drone.
Maandag redelijk op tijd en toch even wezen vliegen, kwestie van uitvouwen aanzetten en vliegen maar. Gelukkig had ik enige instructie ontvangen in de winkel. Dat scheelde gisteren avond wat tijd met het instellen van de Mavic 2 pro. Ik kan de set aanraden, ook al is mijn ervaring 0,0.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close