[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / histogram sinds kort niet meer zichtbaar in de dji go 4 app.
postmaharm
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 Dec 2018, 17:56
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

histogram sinds kort niet meer zichtbaar in de dji go 4 app.

15 Dec 2018, 18:14

Sinds kort kan ik mijn histogram in de app niet meer zien.
Het schuifje kan ik wel verschuiven zodat het groen wordt,helaas word niet zichtbaar evenals schuif voor over belichting.
ga ik vervolgens weer terug naar dit menu dan staat het weer uitgeschakeld.Deze app heb ik op de samsung s8 en functioneerde voorheen wel goed.Heb het ook geprobeerd op mijn oudere Samsung tel. maar hetzelfde probleem en dus denk ik dat er een bug in de laatste upgrade van deze app zit.
Hopelijk kunnen jullie iets voor mij en denk ik andere gebruikers betekenen.
Groet Harm.

agle7
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 Feb 2019, 00:33
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: histogram sinds kort niet meer zichtbaar in de dji go 4 app.

02 Feb 2019, 00:52

Hallo Harm,bedankt voor je berichtje ik heb het zelfde probleem.ik heb sinds kort een Mavic 2 pro en de DJI 4app op mijn samsung S5 neo gezet alles werkt behalve de histogram en de overbelichting schuif. dacht eerst dat het aan de S5 lag omdat die al wat ouder is maar dat is het dus niet.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close