[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Nederland / Toestemming
acbouwmans
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 Apr 2016, 10:08
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Toestemming

11 Apr 2016, 10:14

Hallo,

Vraagje: Kan de politie je zomaar wegsturen op grond van geen "toestemming landeigenaar"?

Als dit inderdaad zo is kun je bijna nergens meer vliegen.

Gr. Arnold

blinkin
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 Mar 2016, 09:02
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Toestemming

21 Apr 2016, 08:38

Als jij boven iemand zijn grond vliegt en je hebt hier geen toestemming voor dan zal dat mogelijk gebeuren ja. Lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk ik zou het zelf niet fijn vinden als er telkens drones boven mijn huis vliegen terwijl ik daar nooit toestemming voor heb gegeven.

Lijkt mij trouwens nog genoeg plekken om te vliegen. Ik heb het afgelopen jaar nog nooit boven andermans grond gevlogen anders dan gemeente grond. Plek zat.

acbouwmans
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 Apr 2016, 10:08
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Toestemming

02 Mei 2016, 08:35

HoiHoi,

Het gaat hier niet om waar ik vloog, maar waar ik op de grond stond.

Ik vloog namelijk op een jaren lang braak liggend stuk grond, politie bleek achteraf melding gekregen te hebben van mogelijke terroristische aanval en dit was de enige reden om mij daar weg te krijgen.

Gr.

blinkin
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 Mar 2016, 09:02
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Toestemming

02 Mei 2016, 20:45

Hoi,

Daar sta ik even van te kijken. Het lijkt mij iets om uit te zoeken. Als het inderdaad braak liggend terrein is is het de moeite waard om uit te zoeken of het een eigenaar heeft. zo niet lijkt mij niet dat je zomaar zonder reden weggestuurd kan worden. En terroristische dreiging vind ik geen reden, die hebben we al vaak genoeg gehoord (kijk naar de veiligheidsdiensten). Zolang men geen aanwijzingen heeft kan het geen kwaad hier achteraf over in beroep te gaan.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Nederland”

[message]

Close