[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Café / documentaire shot met drone
haukje
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 Apr 2016, 13:30
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

documentaire shot met drone

03 Apr 2016, 13:49

Hai mensen,

Ik ben bezig met een documentaire over een klassiek pianist die een voormalig munitieschip ombouwt tot concertzaal.
Nu zou ik heel erg graag 1 shot voor mijn montage willen maken met een drone, dat je van onder uit de buik van het schip door de patrijspoort naar buiten vliegt en eindigt met top shot boven het schip. Of als de patrijspoort te lastig is door een raam.

Nu is mijn vraag; vind iemand het leuk mij daarmee te helpen met zijn of haar drone?
Ik heb zelf geen drone, kan er wel aan eentje aankomen maar weet niet hoe deze te besturen.
Dus ik ben bang dat ik hem in het water laat belanden, als ik het zelf moet doen.
Dat is dus wel een puntje, dat er water omheen is.

Het wordt een mooie documentaire!
Behalve je naam op de credits kan ik er wel iets tegenover zetten in overleg.

Haukje

idroned
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 Mar 2016, 13:28
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: documentaire shot met drone

04 Apr 2016, 20:19

Beste Haukje, waar ligt de boot? En aan welke kwaliteit zat je te denken? Ik film in 2.7K, is dat genoeg? Met vriendelijke groet, Leon Baten

steviebrouwers91
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 Mar 2016, 20:39
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: documentaire shot met drone

04 Apr 2016, 20:57

Beste Haukje,

Wij van PicDrone.nl willen jou hierbij graag helpen. We maken gebruik van een Inspire 1 pro die door 2 man bediend wordt.

1 voor de camera en 1 voor de bediening van de drone. Hierdoor krijg je enorme mooie shots.

Wij zijn ervaren en gecertificeerde drone operators.

We horen graag van je!

Met vriendelijke groet,

Stevie Brouwers
PicDrone.nl
0649666688

ingmarvaneeden
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 Apr 2016, 20:55
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: documentaire shot met drone

04 Apr 2016, 21:00

Hallo Haukje,

Ik kan deze beelden voor je schieten. Misschien leuk om mijn YouTube kanaal even te bekijken. Op Facebook kun je mij wel even een pb sturen zodat we het kunnen bespreken. Al mijn beelden zijn 4K resolutie.

Mvg,

Ingmar van Eeden

haukje
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 Apr 2016, 13:30
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: documentaire shot met drone

05 Apr 2016, 16:21

Beste filmers, dank voor jullie reacties!
Ik heb reeds iemand gevonden, diegene had direct een bericht gestuurd ipv algemeen.
Maar zeker bedankt voor jullie aanbod en wie weet tot een volgende keer :)

groetjes Haukje

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Café”

[message]

Close