[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Beginners / Welke drone voor een beginner?
mitchel
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 Mar 2016, 21:40
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Welke drone voor een beginner?

29 Mar 2016, 22:13

Inmiddels paar maanden bezig met de hobby.
Om te beginnen heb ik de SKEYE Mini Drone, Hubsan X4 V2 H107L gehad en ben inmiddels wel toe aan een upgrade.

Daarvoor wil ik graag jullie hulp! :mrgreen:
Zelf zat ik te twijfelen om een Bebop of een AR Drone 2.0 aan te schaffen, helaas zie ik veel negatieve reviews voor de Parrot drones. Overigens wou ik hierbij een Nvidia Portable Shield bij kopen. (SKY Controller voor de Bebop is me iets té duur)

Dus welke drone kan ik het beste kopen voor de fun? Prijs categorie <500

Alvast bedankt!

mitchel
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 Mar 2016, 21:40
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Welke drone voor een beginner?

30 Mar 2016, 13:18

Nog even wat rond gekeken en dit zijn op 't oog mijn favorieten:
DJI Phantom Vision +
DJI Phantom 3 Standard
Parrot Bebop
Parrot Bebop 2
Parrot AR Drone 2.0

Suggesties en hulp zijn welkom!

nickrius
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 Mar 2016, 17:16
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Welke drone voor een beginner?

31 Mar 2016, 19:49

Hoi Mitchel,

Om wat specifiekere suggesties te kunnen doen is het misschien handig om aan te geven wat je onder 'fun' verstaat.
Sommige mensen vinden het fun om heerlijk rustig boven een landschap te vliegen met bijv. een DJI Phantom, terwijl anderen het juist geweldig vinden om met een noodgang tegen elkaar te racen in een verlaten hal of in het bos.
In de prijsklasse die je hebt aangegeven is veel te vinden voor beide soorten fun, maar misschien is jouw definitie nog wel anders :D
In je overweging moet je ook meenemen of je een drone wil met een (eventueel zelfs HD) FPV systeem, een autopiloot of alleen een racer met maar een basic flight controller.
Hopelijk kunnen we je helpen aan een mooie drone als je precies weet wat je graag zou willen!
Schroom niet om te vragen!

mitchel
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 Mar 2016, 21:40
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Welke drone voor een beginner?

01 Apr 2016, 11:27

Dank voor je reactie!

Wat ik normaliter doe met een drone is vliegen in een park, of een mooi landschap. Echter hecht ik weinig waarde aan de camera(720P is voor mij voldoende). FPV Systeem vind ik leuk om te hebben. Overigens waardeer ik een stabilisatie systeem, dit is voor mij een must. De drone moet over het algemeen eenvoudig te besturen zijn. Tevens ben ik bereid om te gaan tot <700.

floor
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 Mei 2016, 11:35
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Welke drone voor een beginner?

14 Mei 2016, 11:40

Kijk, hier vind ik mensen met expertise!

Ik zou ook graag advies willen vragen over welke drone het beste bij mijn doeleinden past.
Voor mijn wereldreis (azie - oceanie - afrika - zuid amerika) wil ik graag een drone aanschaffen om mooie luchtvideos / fotos te maken. Ik heb zelf een gopro hero 4 dus als ik deze eraan kan klikken is dit perfect. Indien het beter is om een drone inclusief camera te kopen is dit ook prima. Heb geen ervaring met het vliegen van een drone, gaat dus ook niet om de fun van het vliegen, maar om het schieten van de perfecte beelden, dus gelieve wel een wat mooiere camera.

Budget is ong < 500 euro.

Is dit realistisch en zo ja, welk type is dan aan te bevelen?
PS. Hij moet wel in een backpack passen ;)

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Beginners”

[message]

Close