[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Parrot / Parrot 2 Power Edition
tomwijnakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 Mar 2016, 18:58
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Parrot 2 Power Edition

07 Mar 2016, 19:03

Hallo allemaal, weet niet zeker of dit de bedoeling is maar ik vroeg me af of dit een goede aanbieding is. 185 e is best wel netjes toch? En is dit een fatsoenlijke drone? Sorry dat ik het zo vraag maar waar kan dat beter dan op drones.nl haha. Is aanbieding van iBood.com maar heb hem op savly.nl gevonden, daar leggen ze het een beetje uit. (http://www.savly.nl/parrot-ar-drone-2-0 ... bij-ibood/).

dennis2
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 Feb 2016, 15:08
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Parrot 2 Power Edition

08 Mar 2016, 10:00

Zeker een scherpe prijs! Het ligt een beetje aan waar je je drone voor wil gaan gebruiken, maar om kennis te maken met drones en het onder controle krijgen van je vliegkwaliteiten is het zeker een aanrader. Dankzij de hull gaat 'ie ook niet snel kapot, zeker een voordeel als je net begint :) Meer info heb ik gevonden op https://www.drones.nl/drones/parrot-ar-drone-2-0

twan
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 Feb 2016, 23:28
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Parrot 2 Power Edition

10 Mar 2016, 16:55

Prima drone om mee te beginnen als beginner. HD camera voor scherpe beelden. Het enige minpuntje is dat de drone geen gimbal heeft, maar dat lijkt me logisch voor zo'n scherpe prijs! Veel plezier met je aankoop!

dronefotografienederland
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 Mar 2016, 20:09
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Parrot 2 Power Edition

23 Mar 2016, 07:39

erg leuke drone om mee te beginnen. dit was ook mijn eerste drone. ik had er een Edimax versterker tussen zitten zo dat mijn bereik ipv 50 meter 150 meter was dit was al een hele vooruitgang. ik weet niet welke versie printplaat je hebt want ik heb namelijk nog een RC remote control liggen dan is je bereik +- 1km als je intresse hebt kan ik het even voor je opzoeken?

Groeten Hans

henkeneer
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 Apr 2016, 19:47
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Parrot 2 Power Edition

18 Apr 2016, 19:57

Goeden avond Hans.

Heb je nog de RC module ?
Is er anders iemand die mij kan helpen mijn Parrot AR 2 hardware 2.2 om te bouwen naar de RC mode ?>

Groetjes
Henk

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Parrot”

[message]

Close