Home / Forum / Parrot / Bebop 2
mvldrone

Bebop 2

21 Mei 2016, 15:51

Ik ben van plan om een drone te kopen en de Bebop 2 drone van Parrot bevalt me momenteel heel erg!

Ik heb echter nog wel een paar vraagjes.
Wat is de maximale vlieghoogte van het toestel als je hem gewoon ik normale modus zet?
Wat gebeurt er als de batterij op geraakt tijdens het vliegen? Keert deze dan automatisch terug?
Zouden jullie (vanuit jullie perspectief, belevingen, ...) de Bebop 2 aanbevelen?
En als jullie hem niet zouden aanbevelen, zijn er dan andere drones die jullie zeker bevallen?

Met vriendelijke groetjes!

lhoornweg

Re: Bebop 2

07 Jan 2017, 12:03

mvldrone schreef:Ik ben van plan om een drone te kopen en de Bebop 2 drone van Parrot bevalt me momenteel heel erg!

Ik heb echter nog wel een paar vraagjes.
Wat is de maximale vlieghoogte van het toestel als je hem gewoon ik normale modus zet?
Wat gebeurt er als de batterij op geraakt tijdens het vliegen? Keert deze dan automatisch terug?
Zouden jullie (vanuit jullie perspectief, belevingen, ...) de Bebop 2 aanbevelen?
En als jullie hem niet zouden aanbevelen, zijn er dan andere drones die jullie zeker bevallen?

Met vriendelijke groetjes!

misschien een beetje laat, maar ik raad je de bebop 2 zeker aan om te beginnen, tis een mooie en stabiele drone. perfect voor de beginner

soundcloudtomp

30 Mei 2018, 07:41

Comes with bebop, battery, charger and manual... Other than that perfect condition just what I needed.
soundcloud to mp3

drones2018

05 Jun 2018, 15:05

Geïnteresseerd in gave drone vliegwedstrijden met mooie prijzen? Check it out! http://unbouncepages.com/drone-2019/

Terug naar “Parrot”

[message]

Close