[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Gezocht / Enthousiaste spreker gezocht voor lezing over drones aan eerste jaars HBO studenten
maartjeraijmakers
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 Jul 2018, 10:18
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Enthousiaste spreker gezocht voor lezing over drones aan eerste jaars HBO studenten

16 Jul 2018, 10:32

Beste allen,

Ik weet niet zeker of ik aan het juiste adres ben; misschien is dit forum sec bedoeld voor drone vliegers en ter bevordering van het gebruik van drones. Toch wil ik graag mijn vraag stellen (wie niet waagt, wie niet wint). Ik ben docent op de Fontys hogeschool Bedrijfsmanagement MKB en Automotive Management in Tilburg en Eindhoven. Samen met mijn collega's heb ik de projectcasus van het eerste project voor onze eerstejaars studenten aangepast naar een casus over drones. Om een expert view te integreren in het project willen we graag op 11 september (14.00 uur) dat iemand een lezing / presentatie geeft over drones en liefst ook de branche. Is er wellicht iemand (die je kent) die dit interessant zou vinden om te doen? ik verneem het heel erg graag!! Voor meer info en vergoeding kun je altijd contact met me opnemen op maartje.raijmakers@fontys.nl

Hartelijk bedankt alvast voor eventuele reacties en vriendelijke groeten,

Maartje Raijmakers

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Gezocht”

[message]

Close