[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Gezocht / Drop en delivery device voor Inspire 1
ennia
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 Apr 2018, 15:42
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Drop en delivery device voor Inspire 1

12 Apr 2018, 15:51

Hallo allemaal,

Voor opnames van een video ben ik op zoek naar een drop en delivery device voor een DJI Inspire 1. Wij hebben eventueel ook een Phantom 4 tot onze beschikking, maar onze voorkeur gaat uit naar de Inspire.

Het device zal gebruikt worden om een hamburger in de lucht te houden en na ongeveer 10 minuten te laten vallen vanuit een zekere hoogte. Is er iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?

Ik hoor het graag!

Groet,
Ennia

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Gezocht”

[message]

Close