[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Gezocht / Piloot gezocht voor luchtfoto's / video
smmr
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 Apr 2018, 10:55
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Piloot gezocht voor luchtfoto's / video

10 Apr 2018, 11:08

Ik ben op zoek naar iemand die luchtfoto’s, eventueel video-opnames, kan maken van een stuk grond met woning in Bantega.
De woning wordt bewoond door vrienden, en moet afgebroken gaan worden en vervangen door een nieuwe. Dus ik heb ze als cadeau aangeboden luchtfoto’s te laten maken, als mooie herinnering én om eens een goed overzicht over het terrein te hebben.
Het terrein ligt net buiten de dorpskern, en is omringd door grasland, dus qua veiligheid en regelgeving verwacht ik weinig bezwaren. Het is wel de bedoeling dat we ons aan de regels houden.
Voor koffie en broodjes wordt natuurlijk gezorgd, en een vergoeding hoort er ook bij. Ik verwacht dat een uur ruim genoeg is om alles te kunnen doen.

Sander Rovers

owldronepilot2
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 Sep 2018, 22:18
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Piloot gezocht voor luchtfoto's / video

07 Sep 2018, 22:39

Hi! My name is Juan Manuel. I’m a drone pilot and I have a DJI Phantom4 Pro. Do you still need it?

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Gezocht”

[message]

Close