Hallo!
Zou jij ook wel een extraatje willen verdienen met je hobby? Wij zijn opzoek naar iemand die heel erg veel passie heeft voor drone's. Kijk hier even!
https://spullenhandel.nl/franchiser-gez ... is-drones/
-
- Lid geworden op: 29 Jun 2017, 05:41 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Lid geworden op: 28 Jul 2017, 21:09 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Geld verdienen met je hobby?
Heel interessant. Ik ben echter nog een volleerde amateur.
-
- Lid geworden op: 29 Jun 2017, 05:41 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hallo!
Zou je ons even een email willen zenden, wij gaan graag even met je in gesprek! "Een goede hobbyist is beter dan een prof met grootheidswaanzin
"
Zou je ons even een email willen zenden, wij gaan graag even met je in gesprek! "Een goede hobbyist is beter dan een prof met grootheidswaanzin

-
- Lid geworden op: 22 Jun 2018, 10:33 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ik zou kijken naar een DJI Spark drone. Deze is zeer eenvoudig te besturen en heeft een FullHD camera! Daarbij zijn DJI drones denk ik wel de meest gebruiksvriendelijkse drones op dit moment