[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Gezocht / Propeller bescherming
meyvaertpatrick
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 Jun 2017, 11:22
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Propeller bescherming

25 Jun 2017, 11:29

Weet er iemand waar ik een propellerbeschermer voor een e star marcopolo kan vinden aub ?

deandreasklein
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 Jul 2017, 10:58
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Propeller bescherming

06 Aug 2017, 17:40

hoi hoi

ik weet niet zeker of het helemaal de juiste is maar ik heb de meest dichtbij komende gezocht en het is inderdaad lastig te vinden. ik stuur een linkje van banggood.com ik zeg het maar gewoon even maar deze site is goedkoop en ze leveren wat traag maar de service is verder zeker niet verkeerd denk aan 3 weken levertijd.

https://www.banggood.com/Syma-X8C-X8G-X ... mds=search

doedeledokies :)

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Gezocht”

[message]

Close