[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Gezocht / Eerste Drone Kopen
exodius
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 Okt 2016, 21:20
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Eerste Drone Kopen

29 Okt 2016, 21:34

Beste Droners,

Ik ben nieuw op het drone gebied..
Ik ben op zoek naar iets leuks, niet te duur (word mijn eerste).
Ik zou er graag 1 willen met fpv monitor.
Heeft iemand toevallig suggesties voor mij?

Alvast bedankt,

Mvg, Mike.

Gebruikersavatar
carlos
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 Aug 2016, 16:24
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Eerste Drone Kopen

02 Nov 2016, 17:17

Hoi Mike,

Ik heb een Yuneec Typhoon H drone. Hier heb je ook direct een scherm op je remote controller. Ook beschikt deze remote controller over een HDMI aansluiting waardoor je FPV kan vliegen met bijvoorbeeld een Fat Shark FPV bril.
Ook kan je bij de Yuneec Typhoon H het landingsgestel inklappen waardoor je je camera vrij rond beweegt.

Ik vlieg er nu al een aantal weken mee en hij bevalt me perfect.

Gr. Carlo

erik4dji
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 Okt 2016, 13:10
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Eerste Drone Kopen

03 Nov 2016, 16:00

Niet te duur... dan zou ik niet voor een Yuneec Typhoon H gaan :|
Ik heb zelf een DJI Phantom die bevalt prima en kan je via een iPad ook mee kijken met de camera.
Om je vraag echter beter te beantwoorden kan je misschien beter je budget vertellen en waarvoor je hem wilt gebruiken..
Luchtfotografie? Racing? Fun vliegen?

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Gezocht”

[message]

Close