[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Gezocht / Interview drone DIY-er!
martijnr
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 Aug 2016, 14:42
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Interview drone DIY-er!

25 Aug 2016, 14:54

Hallo allemaal!

Voor mijn afstudeeronderzoek informatiekunde ben ik bezig een oplossing te bedenken tegen overvliegende drones in gebieden waar dit niet is toegestaan (denk aan vliegvelden). Nu is het mogelijk om door middel van het overnemen van RF signalen een drone te laten dalen, maar natuurlijk moet er ook rekening gehouden worden met de (onschuldige) bestuurder van het toestel! Daarvoor zou ik graag een enthousiaste drone doe-het-zelfer een aantal vragen willen stellen over onder andere de volgende onderwerpen:
- Bewustzijn van de huidige wetten
- Verschillende hardware die gebruikt wordt en hun generieke verschillen
- Situaties waar je als bestuurder al eens in terecht bent gekomen
...

Is er iemand die toevallig in de buurt van Utrecht woont of een keer een half uurtje met mij wilt Skypen om dit interview bij af te nemen? Mijn dank is heel groot en aangezien deze oplossing ook daadwerkelijk zal worden geimplementeerd help je ook je mede-drone-fanaten ermee! :)

Alvast bedankt!
Martijn

gerrit040
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 Aug 2016, 23:58
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Interview drone DIY-er!

26 Aug 2016, 00:04

Wanneer is de deadline?

martijnr
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 Aug 2016, 14:42
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Interview drone DIY-er!

26 Aug 2016, 12:20

Die is over ongeveer 2 weken al.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Gezocht”

[message]

Close