[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / Gezocht / Opzoek en vraag naar racers!
bryanblokker
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 Apr 2016, 20:46
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Opzoek en vraag naar racers!

18 Apr 2016, 20:52

Beste mensen! :D :)

Zal me even voorstellen mijn naam is Bryan en ik wil een drone race organiseren.

Ik ben opzoek naar allerlei mensen binnen de branche van drone racers! Alle niveau's zijn welkom!

Ik heb een gymzaal tot mijn beschikking, in Hilversum naast station Sportpark Hilversum. In deze zaal wil ik een drone race houden. Mij leek het om via deze weg een ideale plek om mensen te benaderen!

Mijn directe vraag is zijn er mensen geïnteresseerd zijn om mij te helpen of lijkt dit hun leuk?

Denk aan een indeling van parcour, obstakels enz. (Heeft een van jullie materialen die ik zou kunnen gebruiken?) Het aller belangrijkste racers zelf! Doe jij dit vaker en zet je wel eens een race in elkaar bijv. een indoor parcour maken ik hoor super graag van je!

De wedstrijd schema's wil ik zelf doen plus de indeling. Hoor wel graag waar ik aan moet denken!


Vanuit Utercht is het 14 minuten met de trein.
De datum is 22 Mei op een zondag.
De huur van de zaal kan de gehele dag, maar dacht zelf aan ongeveer 4 uur.

Met vriendelijke groet,

Bryan

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Gezocht”

[message]

Close