Ooit nagedacht hoe het zou zijn om helemaal van de radar te verdwijnen? Lukt het jou om uit handen te blijven van een top team professionele rechercheurs? Dan is dit jouw ultieme uitdaging!
Voor een nieuw TV programma zijn wij op zoek naar mensen die dit sociale evenement aan durven gaan. Je kunt je individueel opgeven, maar ook als duo, samen met een vriend, familielid, collega of buurman.
Om een aanmeldformulier te ontvangen stuur je een mail naar:
kandidaten@simpelmedia.nl.
-
- Lid geworden op: 14 Mar 2016, 17:25 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Lid geworden op: 14 Mar 2016, 18:13 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Kandidaten (TV) gezocht voor een bloedstollend experiment
Hoort dit wel hier thuis ?
-
- Lid geworden op: 03 Mar 2016, 19:25 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ik denk dat de organisatie van deze site een vraag hebben gehad om deze unieke kans aan te bieden.
Waarschijnlijk ziet "simpelmedia" geschikte kandidaten voor hun programma.
As toch wel een eer denk ik.
Zo heb ik mijn vader (gepensioneerde rechercheur) gevraagd, maar die had een iets andere functie waardoor hij onmogelijk mee kan doen met een tvprogramma
ik zag het wel zitten hehehe
Waarschijnlijk ziet "simpelmedia" geschikte kandidaten voor hun programma.
As toch wel een eer denk ik.
Zo heb ik mijn vader (gepensioneerde rechercheur) gevraagd, maar die had een iets andere functie waardoor hij onmogelijk mee kan doen met een tvprogramma

-
- Lid geworden op: 03 Mar 2016, 19:25 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Zat ik er niet ver naast 

-
- Lid geworden op: 14 Mar 2016, 18:13 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Bedoelde ik natuurlijk niet verkeerd
!
Wist niet goed of het wel gelegitimeerd was

Wist niet goed of het wel gelegitimeerd was