[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / DJI Phantom 3 Standard bereik vergroten
n1ck
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 Mar 2016, 22:55
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

DJI Phantom 3 Standard bereik vergroten

27 Mar 2016, 23:03

Dag allemaal, ik ben nieuw hier en ben een vraag.
Ik ben de eigenaar van een DJI Phantom 3 standard en zou graag het bereik van 1000 meter willen vergroten.

Nu zag ik op Chinese webshops dat je een soort omhulsel voor je antenne kan kopen om deze beter te kunnen richten. Maar dat lijkt me niet te werken. Wat me namelijk opvalt is dat het bereik op een open veld top is tot dat bij 1000 meter het bereik van 3 streepjes naar 0 gaat.

De DJI app lijkt dus simpelweg de verbinding te knijpen (zodat ik een pro of advanced moet halen). Zijn er mensen met tips?

Thanks :-).
P.s. Vernieuwing van de site is top hierzo!

bram
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 Mar 2016, 18:13
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI Phantom 3 Standard bereik vergroten

28 Mar 2016, 22:50

Heb je deze al bekeken ?

https://www.youtube.com/watch?v=wpJEBrMoJW0

Ik weet niet of de standard dezelfde rx - tx combinatie als de pro heeft of het enkel de lightbridge en camera is die het prijsverschil maken.

Ik heb zelf de pro versie en haal toch wel wat meer range eruit.
Of het nu werkelijk echt nodig is, is een ander verhaal :)

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close