[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / DJI phantom 3 standard fly away
aart1998
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 Mar 2016, 11:48
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

DJI phantom 3 standard fly away

16 Mar 2016, 11:58

Beste mensen,

Begin februari een dji phantom 3 standard gekocht. Helaas na 2 weken kwijtgeraakt door een fly away. Ik krijg nu 15% korting op een nieuwe. Maar er geld verder geen garrantie voor. Omdat de fly data van de controller oke was en er verder geen bewijs is voor een fly away. Hoe kan dit heeft iemand anders hier ervaringen mee?

Met vriendelijke groet,

Aart-Jan

bram
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 Mar 2016, 18:13
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI phantom 3 standard fly away

16 Mar 2016, 16:17

Damn, da's anders echt wel sneu ....

Welke factoren waren het ?
WIND, geen wind ? Welke hoogte ?
Veld of bebouwde kom ?
Volle / lege batterij ?
GPS - kompas gecalibreerd ?!

Als de logs uit je zender gecheckt zijn door de firma zelf, en er geen vreemde issues zijn te vinden, kan je inderdaad fluiten naar je garantie en zal het liggen aan menselijke factoren, of het gebrek aan flightchecks. ( Volgens hen dan hé )

Het enige wat jij nu nog kan doen is je inschrijven en je melden op :
http://www.dronegevonden.nl/

Dat is een register waar drones worden aangemeld als zij worden gevonden.
Volgens mij is deze enkel gebonden aan jouw zender met een ID waardoor de vinder er volgens mij zonder enige aanpassing niet veel mee is, dus het beste kan teruggeven of melden.
Tenzij je natuurlijk een auto ongeluk hebt veroorzaakt door het landen met je drone op een autosnelweg :D ... Dan zou ik even nadenken of ik me wel kenbaar zou maken :D ( Kijk maar best even de nieuwsberichten uit je buurt na :lol: )

Hoedanook, het blijft enorm spijtig.
Hou ons op de hoogte !

airdreams
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 Mar 2016, 22:19
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI phantom 3 standard fly away

18 Mar 2016, 13:00

Dat is flink balen! Zoals hieronder ook al vermeldt is, helpt registratie je bij het mogelijk terug vinden van je drone. Al zal deze waarschijnlijk wel goed stuk zijn door een botsing/val, maar je hebt in ieder geval je drone terug.

Zelf gebruik ik de volgende diensten voor registratie:

* Air-Share https://www.air-share.nl/
Hier registreer ik ook mijn vluchten, heb immers toch niks te verbergen en ben gewoon verzekerd vogecor eventuele schade aan andermans eigendommen. (gecheckt bij mijn verzekeringsmaatschappij) Op mijn Phantom 3 zit een sticker met webadres van Air-Share.

* Registreerjedrone https://registreerjedrone.nl/
Ook hier zit een sticker van op mijn Phantom 3. Deze sticker bevat een unieke code (kenteken). Thuis heb ik een bijbehorende papiertje waarmee ik kan aantonen dat het mijn drone is.

Ook ben ik nieuwsgierig wat de vliegomstandigheden waren tijdens jouw vlucht.

alejandevries
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 Mar 2016, 21:29
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI phantom 3 standard fly away

22 Mar 2016, 19:37

dat is sneu, Maar heb je goed gecalibreert van te voren, heb je gewacht tot het gps signaal goed was? 'Safe to fly'

was er geen storingsbron? aangezien de standaard op wifi vliegt oftwel 2,4ghz. veel dingen op die bandbreedte in ons landje die kunnen storen

aart1998
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 Mar 2016, 11:48
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI phantom 3 standard fly away

31 Mei 2016, 10:52

Sorry voor mijn late reactie.
dit is de date van de remote.

http://www.phantomhelp.com/LogViewer/XS ... KTBP7E1DZ/

hier is te zien wat er die dag gebeurt is. Helaas na contact met DJI hebben ze gezegd dat de drone tot het laatst toe gewerkt heeft en er daarom geen garrantie of iets gegeven kan worden. Dit is heel zuur maar was te verwachten.

De drone is na de crash ook opgegeven op dronegevonden.nl maar na 3 maanden helaas zonder resultaat.

Ik ben ervan overtuigd dat ik niks fout gedaan heb. Maarja daar heb ik mijn drone niet mee terug.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close