[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Dezelfde positie/locatie in de lucht voor een foto
nkraaijeveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 Apr 2018, 12:38
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Dezelfde positie/locatie in de lucht voor een foto

17 Apr 2018, 12:43

Hallo,

Ik ben relatief nieuw met het gebruik van een drone. Ik heb een DJI Mavic pro aangeschaft om de bouw van mijn nieuwbouwhuis te fotograferen. Uiteindelijk wil ik hier een time laps van maken om de hele opbouw te zien van het huis! Maar hoe moet dit? Hoe kan ik er voor zorgen dat de drone zodra hij is opgestegen op de bouwplaats naar de zelfde locatie gaat, de zelfde hoek voor de camera gebruikt ect
Iemand hier die hiermee ervaring heeft en mij kan helpen? Ik verneem graag van je!

Vriendelijke groet,
Nick

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close