[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Contact lost dji mavic pro platinum
renejacobs
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 08:19
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Contact lost dji mavic pro platinum

03 Apr 2018, 15:48

Ik heb nu voor de tweede keer mee gemaakt (en da was nie leuk) dat ik nadat de drone opsteeg een error kreeg en in de app disconected kreeg. drone vloog gewoon door en reageert niet meer op de afstand bediening. Na ongeveer 50 sec weer verbinding en reageert op home button. Geen idee wat er loos is..... Gebeurt in open veld waar echt geen stoor zender aanwezig is en op een plek waar ik vaak gevlogen heb. batterijen vol laatste firmware 17 satellieten en al na 4 a 5 sec gebeurt dit als de drone nog vlak bij is. heeft iemand een soort gelijk iets? heb me flight data gecontroleerd maar kom er niet uit. Op airdata.com kan ik wel zien welke tijden de drone disconected geweest is. Alle info is welkom.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close