[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Drone besteld in amerika, Invoerkosten?
turbopersoon
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 Feb 2018, 11:13
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Drone besteld in amerika, Invoerkosten?

22 Feb 2018, 11:17

Ik heb recent een drone gekocht via amazon van 500 dollar van DJI Via de amazon webshop, en laat hem verzenden naar een adres in amerika waar mijn zus woont. Wij gaan daar op bezoek met het vliegtuig, maar als ik deze dan terugneem naar nederland met het vliegtuig, heb ik dan invoerkosten?

red
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 Jun 2018, 07:20
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Drone besteld in amerika, Invoerkosten?

12 Jun 2018, 08:03

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... er_betalen

De drone goed gebruiken aldaar lekker wat krasjes op maken en niks in de vorm van verpakkingen handleidingen etc mee naar huis in je bagage. Stuur die met de post naar jezelf op als je die wilt houden vlak voordat je naar huis gaat weer ^^ Ook geen bon oid in je bagage.

Een US stekker aan de charger kan wel een aanwijzing zijn voor ze dat je hem aldaar hebt gekocht.. maar goed je kunt hem ook eerder hebben besteld in Amerika en mee hebben genomen op vakantie toch?
Volgens mij is het een switching psu die 110/240 aankan - neem een euro kabeltje ervoor mee naar Amerika, kun je bij thuiskomst mooi laten zien..

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close