[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Wat is het bereik van de RC van een DJI Spark
venhuisgj
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 Dec 2017, 09:57
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wat is het bereik van de RC van een DJI Spark

21 Dec 2017, 14:13

Vandaag voor het eerst gevlogen met mijn DJI Spark. Maar na een hoogte van 50m was ik het contact met de drone kwijt, wegens signaal verlies. Bij 50m al? Wie kan mij vertellen of dat normaal is, of dat ik iets verkeerd heb ingesteld?

djbak
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 Jul 2018, 11:44
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Wat is het bereik van de RC van een DJI Spark

17 Jul 2018, 13:38

Ik heb sinds 1,5 week een DJI Spark fly more combo, dus met afstandsbediening. Heb inmiddels de drone op 100 meter hoogte gehad (recht boven me) en meer dan 200 meter veraf (horizontale verplaatsing). Heb het WiFi-signaal op 2,4GHz gezet. Je zou ook een OTG kabel kunnen overwegen om de telefoon en RC bedraad met elkaar te verbinden. Dit levert een stabielere verbinding op.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close