[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Dronefans vind je overal!
hendrikfranks
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 Mei 2022, 09:52
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Dronefans vind je overal!

02 Jun 2022, 17:12

Ik ben wat op zoek geweest naar verenigingen die dronefans samenbrengen. In Nederland vond ik er geen, maar in België werd ik aangenaam verrast door https://www.fdr1.be, oftewel dronevereniging Formula DR-One (FDR1), die wat leuke info ter beschikking hebben.

Zelf zeggen ze te staan voor een gezellige gratis online community vol interessante mensen met eenzelfde passie: met drones vliegen. Of je nu graag rondracet met je drone, of leuke natuurfilms zelf wil schieten, het kan allemaal. Samen, in al onze verscheidenheid, genieten we in de natuur van drones en e-sport.

In de praktijk focussen ze vooral op de DJI Mini 2 en DJI Mini 3 Pro, maar ook andere sub-250 gram drones en wat nieuws van andere DJI-stuff. Handig dus.

Ik vond er alvast een knap staaltje juridische info terug, nuttig in België en Nederland: https://www.fdr1.be/wet en daarmee versta ik eindelijk heel die dronewetgeving.

Ciao,

Frank

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close