[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / App DJI Mavic Mini niet te downloaden
alexcroymans
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 Dec 2019, 11:04
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

App DJI Mavic Mini niet te downloaden

08 Dec 2019, 11:14

Onlangs een Mavic Mini gekocht. Helaas bleek dat de app DJI Fly onmogelijk te downloaden en te installeren is. Heb het op meerdere smartphones geprobeerd, doch helaas. Niettemin beschikten de smartphones over een Android versie 6 en hoger, zoals door DJI voorgeschreven. Ik heb me in de materie verdiept en daaruit bleek dat DJI de app alleen geschikt heeft gemaakt voor phones met 64 bit. En dus niet voor 32 bit. Niemand heeft mij vóór de koop gemeld dat de Mini deze beperking had. Nu heb ik dus een drone die ik niet kan gebruiken. Ik voel me zwaar misleid en door DJI opgelicht.

wernermees
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 Sep 2017, 20:06
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: App DJI Mavic Mini niet te downloaden

05 Jan 2020, 13:59

Juist hetzelfde meegemaakt, mavic mini gekocht en dji fly app gedownload en dat was het dan. Drie smartphones in huis en geen ene waar de app op kan geinstaleerd worden, merci DJI :evil: :evil:

ernst
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 Jan 2020, 17:13
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: App DJI Mavic Mini niet te downloaden

20 Jan 2020, 17:32

Ik geloof niet dat het een kwestie is van 32 of 64 bits. Die opgave heb ik bij telefoons ook nog nooit in de specs gezien.
Gelukkig heb ik na de aankoop van de MavicMini mijn huidige telefoon Samsung A40 (SM-A405FN, Android 9)gebruikt en dat werkte goed. Ondanks dat hij niet voorkomt in de DJI-lijst met compatibele telefoons. Helaas staan daar ook alleen de duurdere telefoons van Samsung in.
Ik wilde eigenlijk mijn Samsung J5 (SM-J510FN, Android 9) of mijn J4+ (SM-J415FN, Android 7.1.1)gebruiken, maar bij beide apparaten komt de juiste DJI app niet voor in de PlayStore. Het is dus ook geen kwestie van Android-versie.
Ik ben er nog niet achter, maar heb wel DJI hiervan op de hoogte gesteld.
Ik heb dit verhaal ook mijn leverancier, KameraExpress, verteld op de vakantiebeurs

tinussmits
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 Jan 2020, 16:32
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: App DJI Mavic Mini niet te downloaden

27 Jan 2020, 16:38

Geachte lezer,
Ik heb zojuist een DJI Mavic mini aangeschaft en ben in het bezit van een mobile LG Q7 met Android versie 9.
De manual vermeldt dat het vereiste operating system minimaal moet voldoen aan Android V6.0 of later. Helaas is via Play store is de besturings app, DJI Fly, niet te vinden. Wel direct via de DJI site of via de QR-code. Helaas vermeld deze site dat mijn mobile niet compatibel is met de versie van DJI Fly. De site die ik via de QR-code krijg doorgegeven lijk ogenschijnlijk te werken, echter na het downloaden van de app mislukt de installatie.
Is dit bij u bekend? Wat kan ik hier aan doen?
Gaarne uw reactie. Vriendelijke groet, Martien Smits

hendrikfranks
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 Mei 2022, 09:52
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: App DJI Mavic Mini niet te downloaden

28 Mei 2022, 21:22

Beste Tinus,

De DJI Fly app voor de DJI Mini 2 is tegenwoordig te downloaden vanop de DJI-site of in de App Store al naargelang je smartphone. Alle links hier te vinden: https://www.fdr1.be/waar-vind-ik-de-dji ... -telefoon/

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close