[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Arming
cindybuunk
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 Mei 2017, 17:06
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Arming

06 Mei 2017, 17:20

Hallo,

Ik (of eigenlijk mijn vriend), heeft een dji f550 drone, met een turnigy tgy x9 afstandsbediening en ontvanger. Echter, nu kan hij er tot grote ergernis niks mee. Battery eraan, en het ding piept alleen heel irritant. Het lampje op het 'moederbordje' brand niet, die heeft hij wel aan de praat gehad, maar dan doet hij nog niks... Weet iemand hoe mijn vriend het gekke ding aan de praat krijgt?? Is 2dehands gekocht, en heb er verder niks bij. Via google en youtube word ik ook niks wijzer. (Mijn vriend s geen internetwonder). Of iemand in de buurd van roermond/venlo die het ding aan de praat kan maken??

svennn
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 Aug 2016, 16:02
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Arming

17 Mei 2017, 14:11

Wellicht heeft je vriend wat aan deze video:
https://youtu.be/AW2H3sHpKX0

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close