[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Interesse
koentjee
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 Mar 2017, 03:28
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Interesse

04 Mar 2017, 04:07

Beste medeforumleden,

Ik zit al dagen, of al weken met volle aandacht van alles te lezen, te bekijken over drones.
En ben zeer geïnteresseerd in zon geweldig ding van Dji, de Mavic.
Aangezien ik hier totaal nieuw ben heb ik wel wat vragen die me eigenlijk weerhouden om eens zon ding aan te schaffen.

Ik woon zelf nu nog in Curaçao en daar zijn niet veel no fly zones eigenlijk, en genoeg mooie plekken om geweldige beelden te maken.
Maar ik zal ook ooit weer terug keren naar Nederland en daar ga je al, veel, heel veel regeltjes..
Over no fly zones etc. en toch zag ik vd week een radio dj (Coen),van ik dacht 538 een filmpje maken van de strabrechtse heide (iets onder Helmond) en dan kijk ik naar de no fly zones en dan valt dat er gewoon in, hoe zit dit dan??
Want in principe mag dit niet, krijgt hij dan alsnog een boete of hoe kan dit?
Wat mij het meeste tegenhoud is dat er zoveel no fly zones zijn, waardoor je de drone dus eigenlijk niet tot weinig gebruikt...tevens dat je maar 50m ver en 100m hoog mag? wat is het nut dan van deze drone met gps en return to home, je gaat je toch niet elke x verplaatsen, wat ook t nut van een drone wegneemt lijkt me.
Wil heel graag de Dji Mavic maar er zitten zoveel haken en ogen aan de regels om zon ding te besturen dat t plezier er snel vanaf is?

groetjes Koen

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close