[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Gimbal schudt als een dolle (Phantom 2 Vision Plus)
lleijgraaf
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 Feb 2017, 09:44
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Gimbal schudt als een dolle (Phantom 2 Vision Plus)

19 Feb 2017, 21:30

Hallo allemaal,

Vandaag de eerste drie vluchtjes gemaakt met mijn drone!
Eerste vlucht was niet goed, mijn tweedehands drone bleek een kapotte accu te hebben, gelukkig had ik nog een tweede die perfect werkt.
Mijn eerste vlucht leek prima te gaan; drone steeg netjes op volledig onder controle tot ik op mn scherm de accuspanning na 3 minuten vliegen plots van 68% naar 0 zag gaan en mijn drone recht naar beneden kwam vanaf ca 70 mtr hoogte.............
Je bent als beginner dan bang iets heel erg doms gedaan te hebben, het bleek aan de accu te liggen.
Resultaat was wel dat de gimbal-koppeling verantwoordelijk voor het horizontale gebeuren los was gekomen.
Thuis met de balen het zaakje weer terug in elkaar gezet en alles leek weer goed te functioneren.
Leek, want tegen het eind van mijn laatste vluchtje begon de gimbal zich te gedragen als een hond die net het water uitkomt, schudden dus.
Kent iemand van jullie dit probleem en is het op te lossen?
Bedankt alvast!

lleijgraaf
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 Feb 2017, 09:44
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Gimbal schudt als een dolle (Phantom 2 Vision Plus)

19 Feb 2017, 21:45

Ehmmm, wat is een goed adres voor reparatie in de buurt van Rotterdam voor mijn Phantom 2 Vision Plus?
Ik ben zelf aan het rommelen geweest en brak net het lint van de dimbal :oops:
DOM!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close