[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Hoe hoog??
lleijgraaf
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 Feb 2017, 09:44
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Hoe hoog??

13 Feb 2017, 09:51

Hallo beste mensen,

Ik overweeg een drone aan te schaffen (DJI Phantom 3 pro) en wil daar ook graag mee vliegen in de heuvels van de Ardennen.
Mijn vraag is: De maximale vlieghoogte van 120 meter is dat gemeten vanaf zeeniveau of boven het onderliggende landschap?
Mijn chaletje staat op een hoogte van 600 meter en vraag me af of ik daar uberhaupt mag vliegen.

Er zijn door overigens geen wegen en groepen huizen etc in de buurt.

Alvast bedankt!

bramtakema
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 Feb 2017, 21:41
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Hoe hoog??

15 Feb 2017, 21:42

Beste,

Dit is gemeten vanaf de grond en zou bij jouw chaletje dus geen probleem moeten vormen :-).

Veel plezier!

lleijgraaf
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 Feb 2017, 09:44
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Hoe hoog??

17 Feb 2017, 11:42

Bedankt!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close