[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Inspire 1 v2.0 of de Inspire 1 zelf geüpgraded
vanaalstrene
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 Jan 2017, 08:38
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Inspire 1 v2.0 of de Inspire 1 zelf geüpgraded

31 Jan 2017, 08:52

Hallo allemaal.

Ik zie op het net een hoop Inspire 1 te koop staan waarbij wordt aangegeven dat het de Versie 2.0 is.
Zoals hier:

http://www.v-nix.nl/dji-inspire-1?utm_c ... 0wod_dYIsg

deze drone is niet voorzien van de verstevigde plaat tv de X5 camera. Gaat het hier nou om een 1 of een 1 V2.0?
verder zie ik ook verschillende rotorbevestigingen op de aangebonden V2.0's. Zijn dat nou Inspires 1 die zelf geüpgraded zijn of zijn die vanuit de fabriek als V2.0 geleverd? Zover ik nu weers hetverwchil qua motor dat derde 3510 motor heeft en de V2.0 de 3510H. Wie schept mij orde in deze chaos?

groet Rene

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close