[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / remote control dji 2 vision plus v3
hunieclean
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 Jan 2017, 09:52
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

remote control dji 2 vision plus v3

26 Jan 2017, 10:37

Goedemorgen mannen en vrouwen

Laat ik mij even voorstellen
ik ben Joop Hunneman 60 jaar en woon in vledder

Ik heb gisteren met mijn pas verworven drone (wel 2e hands) even aan de pc gezeten voor wat upgrades maar daar heb ik natuurlijk geen kaas van gegeten, en zal er waarschijnlijk wel iets fout zijn gegaan.
als ik de rc aanzet gaat eerst het groene lampje branden vervolgens een piep en dan Brand ie oranje wat is er mis want dat had ik eerst niet.
En ik vind dat ie op een gegeven ogenblik (naar mijn idee) gewoon een beetje doet waar hij zelf zin aan heeft, zeg maar niet erg goed reageert op de rc
Is er iemand die daar een antwoord op heeft en is er misschien iemand die een nedtalige beschrijving heeft.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close