[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Facebook Live
stevenvdheide
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 Jan 2017, 09:05
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Facebook Live

09 Jan 2017, 09:38

Graag zou ik met mijn DJI Phantom 3 standard gebruik willen maken van Facebook Live. Ik gebruik de DJI Go app van Android. Nu heb ik inmiddels wat tutorials hierover gezien op Youtube. In de Go app zie ik onder General Settings wel het woord Livestreaming staan, maar dit is niet aanklikbaar.

Wie kan me verder helpen?

svennn
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 Aug 2016, 16:02
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Facebook Live

25 Jan 2017, 11:52

Hey Steven,

Ik denk niet dat dit mogelijk is. Volgens mij wordt dit alleen ondersteund voor YouTube live streaming.
Wellicht je telfoon met ductape onder je drone plakken :p

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close