[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Controller van DJI Phantom 3 4K laadt niet op
jeroen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 Dec 2016, 15:39
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Controller van DJI Phantom 3 4K laadt niet op

06 Dec 2016, 15:56

Hoi,

Ik dacht, laat ik vanmiddag weer even gaan vliegen, maar tot mijn verbazing wilt mijn controller niet meer opladen. Terwijl de accu van de drone wel is opgeladen.

Herkent iemand dit probleem?

Groeten.

matjanssen
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 Jul 2017, 13:19
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Controller van DJI Phantom 3 4K laadt niet op

03 Jul 2017, 13:16

Een jaar geleden kocht ik de DJI Phantom 3 4K de accu van de drone werkt perfect maar de controller liet zich na 5 maanden helemaal niet meer opladen.
Diverse stopcontacten geprobeerd, 100 keer in en uit gestoken er ging geen enkele led aan.
Dag erop probeer het nogmaals, begint hij opslag op te laden.
Daarna ging het diverse keren goed met opladen van de drone en controller tot drie dagen geleden, het zelfde probleem, niet meer op te laden.
Wat mij wel opviel dat op mijn pc en mijn telefoon de Phantom 3 bij Wifi in de lijst stond ondanks dat de drone en controller uit stonden?
Gisteren was de Phantom 3 uit de Wifi lijst en wat schets mijn verbazing steek de oplader in de controller en hij begint na drie dagen weer op te laden!
Heb gegoogeld maar zo te zien is dit nog nooit ergens voorgekomen.

matjanssen
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 Jul 2017, 13:19
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Controller van DJI Phantom 3 4K laadt niet op

16 Feb 2018, 13:29


[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close