[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Drone kopen in Engeland (Lage pond) VS in Nederland
drummeraap
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 Okt 2016, 15:05
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Drone kopen in Engeland (Lage pond) VS in Nederland

30 Okt 2016, 15:29

Binnenkort ben ik van plan om een drone aan te schaffen. Nu was ik gisteren met wat medestudenten aan het praten over de huidige economie en de lage stand van de Pond. Toen kwam ik op het idee om eens rond te kijken op de websites van Engelse modelbouw(web)shops.

Zoals ik had verwacht scheelt het bijvoorbeeld €120,- voor de FLY More combo voor de DJI Mavic Pro. Bij de Phantom 4 (bundles) ligt het verschil ook weer rond de €100,-. Dit is toch weer een extra batterij of een volledige Polarpro ND-set.

Zouden jullie het aanraden een drone aan te schaffen in het buitenland, of raden jullie het aan om de drone bij een Nederlandse (web)shop te halen?

erik4dji
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 Okt 2016, 13:10
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Drone kopen in Engeland (Lage pond) VS in Nederland

02 Nov 2016, 17:28

Ondanks het prijsverschil zou ik hem toch liever in Nederland halen. Vooral als je een beroep moet doen op de garantie.
Veel Nederlandse droneshops bieden de DJI Phantom 4 wel in sets aan waardoor je ook nog wel bespaart. Zo heb je dan ook al extra accu's of een mooie transportkoffer.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close