[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / DJI Phantom 4
yoeriphantom
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 Okt 2016, 11:41
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

DJI Phantom 4

10 Okt 2016, 11:09

Hoi,

Ik ben nog erg aan het twijfelen of ik een DJI Phantom 4 ga halen.
Kan iemand iets vertellen over zijn ervaring met een Phantom 4?
Op dit moment heb ik een DJI Phantom 3 4k en vraag me af of het het dan waard is om een phantom 4 te kopen?
(Alvast bedankt!)

Groeten van Yoeri

erik4dji
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 Okt 2016, 13:10
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI Phantom 4

03 Nov 2016, 16:21

De vraag is.. bevalt je drone nog?
Natuurlijk heb je met een Phantom 4 een veel betere drone. Wat vooral veel beter is is DJI LightBridge. Hierdoor heb je gewoon een groter bereik video signaal.
Als je er nu nog geen last van hebt dan zou ik zeggen dat upgraden nu nog niet noodzakelijk is voor je.
Ik zou dan wachten tot een DJI Phantom 5 en die kopen.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close