[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / DJI drone opstarten
erik4dji
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 Okt 2016, 13:10
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

DJI drone opstarten

06 Okt 2016, 13:15

Hallo allemaal

Ik ben sinds vandaag trotse eigenaar van de DJI Phantom 4 drone maar loop direct tegen een probleem aan. Hoe gaat de DJI Phantom drone aan? Als ik op het knopje druk branden er 4 groene lampjes, maar deze al snel weer uit. Wat doe ik verkeerd?

Bedankt alvast.

Groetjes Erik

dronefreek
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 14:45
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI drone opstarten

07 Okt 2016, 11:34

Hoi Erik,

Wat gaaf dat je een DJI hebt gekocht. Ik vlieg zelf met de DJI Phantom 3 Standard.
Je moet de knop 2 keer indrukken. een keer kort en vervolgens vasthouden. Dan zie je dat de lampjes een voor een aan gaan. De drone is nu opgestart. Op dezelfde manier zet je ook je remote controller aan.

Groetjes en veel vliegplezier!
Freek

erik4dji
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 Okt 2016, 13:10
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: DJI drone opstarten

03 Nov 2016, 17:14

Thnx voor de reactie. Het is gelukt, vliegt heel fijn!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close