[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Mavic of Phantom 4?
huhuharry
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 Okt 2016, 02:03
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Mavic of Phantom 4?

05 Okt 2016, 02:14

Al geruime tijd speel ik met de gedachte om een drone aan te schaffen en mijn keuze was gevallen op de Phantom 4 van DJI. Nu zie ik dat DJI een nieuwere drone heeft uitgebracht en weet nu niet welke ik moet kopen.

Ik zie dat de Mavic inklapbaar is, maar dit is voor mij geen must. Toch weet ik niet of dat de Mavic nieuwer is misschien wel beter is. Ik ben benieuwd of iemand me kan helpen.

Welke moet ik kopen: Mavic of Phantom 4?

yoeriphantom
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 Okt 2016, 11:41
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Mavic of Phantom 4?

05 Okt 2016, 11:57

Hey Harry,

Ik vlieg nu al een tijdje met een DJI Phantom 3 4k, maar ben ook aan het twijfelen om een Mavic of een Phantom 4 te nemen.

Als het inklapbare gedeelte geen must is, zou ik toch eerder gaan voor de Phantom 4. Deze is gemakkelijk te besturen, kan sneller vliegen en heeft volgens mij een betere camera (ondanks dat DJI zegt dat ze even goed zijn).
Als je het nog steeds niet zeker weet kan je ook nog dit artikel lezen op drones.nl: https://www.drones.nl/nieuws/2016/10/de ... m-4-drones . Hier worden deze twee drones met elkaar vergeleken.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen in de keuzen!

Groeten Yoeri

dronefreek
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 14:45
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Mavic of Phantom 4?

05 Okt 2016, 14:01

Ligt eraan waar je hem voor wil gebruiken. Als je hem ook zakelijk wil gebruiken, maar geen ROC-Light hebt, of wil halen... Dan zou ik voor de DJI Mavic gaan. Deze weegt onder de 1 kilo en hoeft dus alleen geregistreerd en verzekerd te worden.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close