[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Op zoek naar Gimbal DJI 3 Professional
windsurfsmurf
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 Sep 2016, 09:41
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Op zoek naar Gimbal DJI 3 Professional

07 Sep 2016, 10:01

Hoi Allemaal

Gisteren ben ik langs gegaan bij Minicopters om mijn DJI Phantom 3 professional Gimbal te laten repareren die ik 2de hands had aangeschaft. Spijtig genoeg kwamen we tot de ontdekking dat deze niet gerepareerd zou kunnen worden aangezien mijn hele gimbal onder de roest is komen te zitten (de drone is gebruikt geweest om windsurf actie mee te filmen) en dus niet of heel moeilijk te repareren valt. Aangezien een nieuwe Gimbal aanschaffen best veel geld kost ben ik op zoek naar een 2de hands werkende gimbal.

Moest je hier bij kunnen helpen stuur dan even een p.m.:

M.v.g. Dieter

dronefreek
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 14:45
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Op zoek naar Gimbal DJI 3 Professional

05 Okt 2016, 14:07

Ik denk dat een tweede hands gimbal moeilijk gaat worden aangezien dit vaak het eerste is wat kapot gaat. Ik verwacht wel dat de DJI Professional binnenkort in prijs zal dalen aangezien de DJI Mavic er nu aan komt. https://www.drones.nl/nieuws/2016/09/dj ... icieel-aan

paulos2510
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 Okt 2016, 17:26
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Op zoek naar Gimbal DJI 3 Professional

05 Okt 2016, 17:31

Het wordt een hele uitdaging om een 2e hands gimbal voor P3 Professional aan te komen. Je moet dan maar net iemand hebben waarvan de quadcopter niet werkt. Toch sneuvelen er ongetwijfeld meer gimbal/camera's dan dat quadcopters stoppen met vliegen.

Ik denk dat het toch een nieuwe P3 4K gimbal camera kopen wordt (399 euro) of een nieuwe drone. Succes!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close