[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / koppelen van dji controller met dji a2
mick1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 Aug 2016, 10:47
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

koppelen van dji controller met dji a2

21 Aug 2016, 22:45

hallo
ik heb een zelf gemaakte drone met een dji a2 flight controller.
nu heb ik een dji inspire 1 of ook wel een dji c1 genoemd aangeschaft, als second remote controler van een inspire 1 van een vriend van mij.
doordat ik dit een zeer fijne en gebruiksvriendelijke controller vind zou ik deze ook graag willen gebruiken bij mijn zelfgemaakte drone. op internet heb ik wel gezien dat de dji c1 en de dji a2 met elkaar gebruikt worden maar het lukt mij maar niet om deze met elkaar te verbinden.
heeft iemand hier ervaring mee of hoe dit moet ?
met vriendelijke groet mick

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close