[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / storing video weergave Phantom 4
jgzantinge46
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 Aug 2016, 12:48
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

storing video weergave Phantom 4

01 Aug 2016, 13:03

Hallo,
sedert een week of 2 ben ik in het bezit van een Phantom met camera.
De eerste 15 vlieguren zitten er inmiddels op en heb bij de laatste video opnames last van een zeer hinderlijke ruis in de video's die ik heb opgenomen.

Is dit een bekend probleem en zo ja is er wat aan te doen?
Ik hoor graag of iemand hier een antwoord/oplossing voor heeft

Johan Z

hagarweber
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 Aug 2016, 14:58
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: storing video weergave Phantom 4

26 Aug 2016, 15:04

Hallo,

Ik ben op YouTube dit al meer tegen gekomen. Ze zijn er nog niet achter waar het probleem ligt. Kijk maar een s naar het filmpje van ken Heron op YouTube: vacation video ruined.
Ik wil hem ook aanschaffen maar twijfel wel, wil eerst weten hoe dit gefixed gaat worden. Hoe het zit met garantie en of hij in Nederland gerepareerd kan worden of je contact met DJI moet hebben (wat niet soepel loopt).

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close