[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / zakelijk vliegen
pgmjanssens
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 Jul 2016, 12:57
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

zakelijk vliegen

27 Jul 2016, 13:07

Hallo, ik ben van plan om een drone te kopen. Ik maak nl website en wil bv boven hotels (of voor makelaars) foto's of video's gaan maken tegen betaling natuurlijk.
Vraag is mag ik dit doen zonder vergunning ja of nee. Zo nee wat heb ik dan allemaal nodig om dit wel te magen doen. Ik zie nl door de bomen het bos niet meer... De drone die ik hiervoor wil gaan gebruiken is een DJI Phantom 3 proffesionl en weegt ongeveer 1280 gr.
Alvorens ik deze aanschaf wil ik graag op bovenstaande vragen antwoord.

martinvan
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 Feb 2017, 23:28
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: zakelijk vliegen

20 Feb 2017, 23:38

Lees ook: https://www.drones.nl/wetgeving.
Kort: Dit mag niet als hobbyist.

Zakelijk gebruik van de drone: informeer bij Inspectie Leefomgeving en Transport (Il&T).

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close