[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 594: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 650: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Drones.nl - Nieuws en video's over drones, multicopters, UAV en quadcopters
Home / Forum / DJI / Maximum vlieghoogte P2v+ & Beeldverlies
ikbendaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 Jul 2016, 13:56
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Maximum vlieghoogte P2v+ & Beeldverlies

17 Jul 2016, 14:16

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en ben in het bezit van een P2v+
Ik vlieg er inmiddels al ruim een maand mee en ondervind een aantal problemen.

1- het lukt mij maar niet hoger als 120 meter te vliegen. (ik vlieg in FCC modus)

2- ik heb nagenoeg nooit beeld op mijn telefoon. Heel sporadisch even en dan ook zo weer verdwenen..

Zijn hier mensen met dezelfde ervaring die mij hier evt meer over kunnen vertellen?

gijskwaad
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 Apr 2017, 16:43
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Maximum vlieghoogte P2v+ & Beeldverlies

29 Apr 2017, 16:49

Hoi daan,

De vlieghoogte is in te stellen via de dji assistent sofware. Deze sofware kun je downloaden op de site van DJI.

Het beeldverlies vindt ik moeilijk te verklaren omdat dit heel veel oorzaken kan hebben.

Ik hoop dat je met deze informatie verder komt.

Groetjes Gijs

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “DJI”

[message]

Close